سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است.

نمایش کسوف به کارگردانی مهران سلیمانی که چندی بیش در جشنواره استانی توانسته بود عنوان های بازیگری مرد بازیگری زن و کارگردانی و همچنین حضور مستقیم در جشنواره منطفه ای را کسب کند با حضور در جشنواره منطفه ای باز هم توانست بازیگری مرد باریگری زن و کارگردانی و همچنین حضور مستقیم در جشنواره فجر را کسب کند.

صمیمانه ارزومندیم که همشهری عزیزمان در این جشنواره نیز موفق باشد.

لازم به ذکر است که این نمایش از طرف شهرستان چناران در این جشنواره ها حضور دارد.


نوشته شده در پنج شنبه 91/8/25ساعت 12:20 صبح توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

دهمین چشنواره تئاتر بسیج استان با نام " صحنه ی اوج " با حضور هشت نمایش از سراسر استان ار امروز آغاز میشود و تا 17 آبان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی با بیان این خبر گفت : در این دوره از جشنواره 50 اثر از میان آثار رسیده به دبیرخانه پذیرفته میشود و هئیت بازبینی با حضور در شهرهای استان خراسان رضوی چهار نمایش از مشهد و چهار نمایش از سایر شهرها را برای جشنواره ی دهم برگزیدند.

سید جواد کمالی افزود : امروز سه نمایش به روی صحنه میروند ابتدا نمایش " گلاری " به کارگردانی حمید جندقی از مشهد ساعت 15:30 در مجتمع فرهنگی هنری هاشمی نژاذ به روی صحنه میرود و بعد ار آن نمایشهای " فلب بابام مال تو " به کارگردانی میترا محمدیان از کاشمر ساعت 17:30 در بلک باکس بهار و " آنسوی پل " به کارگردانی محمدحسن زاده از تربت حیدریه ساعت 19 در تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

در روز 16 آبان نیز ، نمایشهای " در قاب ماه " به کارگردانب مریم نجاتی از فریمان ساعت 9:30 در مجتمع فرهنگی هنری هاشمی نژاد و " آخرین نامه " به کارگردانی علیرضا اسدی ساعت 11 در تئاتر شهر به روی صحنه میرود و در عصر همان روز نمایش " راز زیبایی " به کارگردانی احمد موسوی از سبزوار ساعت 15:30 در مجتمع فرهنگی هنری هاشمی نژاد ، نمای ش" راه رفتن بروی ابرها " به کارگردانی احسان روحی از مشهد ساعت 17:30 در بلک باکس بهار و نمایش " دوچرخ موازی " به کارگردانی عباس حانفدا از مشهد در ساعت 19 در تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد : آیین پایانی دهمین جشنواره تئاتر بسیج ساعت 9 صبح چارشنبه 17 آبان در سالن تئاتر شهر با حضور مسئولان فرهنگی هنری استان و هنرمندان شرکت کننده از سراسر استان برگزار و یک اثر به عنوان نمایش برتر انتخاب میشود و به جشنواره کشوری تئاتر بسیج راه میابد.

گفتنی است دو گروه داوران و منتقدین به صورت جداگانه آرای خود را در زمینه های مختلف اعلام خواهند کرد.

برداشت مستقیم از وب سایت مشهد تئاتر

 


نوشته شده در دوشنبه 91/8/15ساعت 2:4 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

نمایش " گوزن طلایی " به کارگردانی رضا حسینی از فردا در فستیوال تئاتر آهوانه به روی صحنه میرود.این نمایش که چندی پیش در چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مبارک (یونیمای تهران) به روی صحنه رفته بود از 15 تا 18 آبان در چهار سانس صبح . بعدازظهر در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام خمینی اجرا خواهد شد.

داستان این نمایش درباره ی گوزن شاخ طلایی مهربانی است که پرستویی روی شاخه هایش تخم گذاری کرده است و برای اینکه تخم ها از روی شاخه هایش نیفتد گرسنگی را تحمل میکند.

گفتنی است نخستین فیستیوال آهوانه از 7 آبان آغاز کار کرده و تا 25 آبان میزبان شش نمایش عروسکی و صحنه ای خواهذ بود.

برداشت مستقیم از وب سایت مشهد تئاتر


نوشته شده در دوشنبه 91/8/15ساعت 1:40 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |


Design By : Pichak