سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است.

خراسان شمالی و دو استان دیگر از گزینه هایی است که برگزاری جشنواره تئاتر فجر در ان قطعی شده است.

رحمت امینی دبیر سی امین جشنواره تئاتر فجربا اعلام این خبر گفت : برگزاری جشنواره در استان خراسان شمالی ، البرز و گلستان قطعی شده است. وی در ادامه افزود : قرار است  تا جشنواره ،علاوه بر تهران در 5 استان و شهر دیگرنیز برگزار شود که برگزاری در بجنورد ، کرج و گرگان قطعی تراز بقیه است و اسامی شهرهای دیگر هم تا هفته اینده اعلام میشود.

اتابک نادری مدیر اجرایی جشنواره گفت : هفت استان گلستان ، خراسان شمالی ، البرز ، کرمانشاه ، مرکزی ، لرستان و چهارمحال بختیاری برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند.

(برگرفته از خبر روزنامه خراسان ، چاپ شده در مورخ 14 دیماه 1390 )


نوشته شده در چهارشنبه 90/10/14ساعت 6:23 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

حمید سمندریان قصد دارد سال آینده نمایش " تصویر یک سیاره " اثر فریدریش دورنمات را، در تماشاخانه ایران شهر تهران به صحنه ببرد.سمندریان طی سالهای گذشته قصد داشت نمایش " گالیله " اثر برشت را به صحنه ببرد که تا به امروز امکان نمایش این اثر میسر نشده است.

"تصویر یک سیاره " اثر دورنمات نمایشنامه ای است که این روزها سمندریان در حال ترجمه ان است تا در صورت ایجاد شرایط مناسب، پس از چهار سال با این نمایش به صحنه تئاتر باز گردد. این نمایش قرار است سال 1391 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شود. حمید سمندریان نمایش " ملاقات بانوی سالخورده " را سال 86 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد.


نوشته شده در دوشنبه 90/10/12ساعت 7:3 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

نمایش " دلبسته " به کارگردانی احمد طاهونچی این روزها در آمفی تئاتر مجتمع امام رضا واقع در پارک ملت در حال اجراست

این نمایش که کار خود را از هشتم دیماه آغاز کرده داستان مرد خلافکاری را روایت میکند که مردم آنرا از حضور در عزاداری امام حسین محروم میکنند و... 

در این نمایش چهره های شاخص تئاتر مشهد همچون حسین مقدم، امیر محاسباتی ، علی جوانمرد ، احمد طاهونچی و علیرضا سوزنچی به ایفای نقش میپردازند.

دلبسته کار خود را تا بیست و دوم دیماه ادامه میدهد نا گفته نماند که ساعت اجرا 18 میباشد.

 


نوشته شده در یکشنبه 90/10/11ساعت 6:3 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |


Design By : Pichak