سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است.

نمایش «هفت دریا شبنمی» به نویسندگی سعید تشکری و کارگردانی رضا حسینی از تاریخ 24 مهرماه لغایت 4 آبان ماه در سالن تئاتر شهر اجرا می‌شود

به گزارش «مشهد تئاتر» در این نمایش غلامرضا عارف‌نژاد، کریم جشنی، سعید صادقی، نرگس گلکار، شهره مکری و ندا کوهی به ایفای نقش می‌پردازند و بهاره فاضلی راد به عنوان دستیار کارگردان، حسن خرسند به عنوان آهنگساز و رضا حسن‌زاده به عنوان طراح صحنه فعالیت می‌کنند. 

(برداشت مستقیم از وبلاگ مشهد تئاتر )


نوشته شده در چهارشنبه 91/7/19ساعت 10:10 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

مایش «دو چرخ موازی» به نویسندگی و کارگردانی عباس جانفدا ازتاریخ 5 لغایت 20آبان در محل سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش وبلاگ «مشهد تئاتر» این نمایش در نهمین جشنواره تئاتر رضوی برنده 4 عنوان جایزه (کارگردانی ،بازیگری زن و مرد )و به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره شناخته شد.

همچنین نمایش فوق که کاری از گروه تئاتر هامش است به عنوان میهمان در بیست و دومین جشنواره تئاتر رضوان حضور داشت.

احمد طاهونچی ، محمد تقی‌نژاد، علی جوانمرد، رضا عرفانی، نرگس آمنده و مهران سلیمانی پاک بازی می‌کنند و مهدی حسنی به عنوان آهنگساز، سید جعفر دلربایی به‌عنوان  طراح صحنه، شهاب افتخاری به عنوان دستیار کارگردان، حسن قصابیان به عنوان مدیر هماهنگی و محسن جعفری به عنوان طراح پوستر و بروشور فعالیت می‌کنند.

(برداشت مستقیم از وبلاگ مشهد تئاتر)


نوشته شده در چهارشنبه 91/7/19ساعت 10:8 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

اجرای نمایش کمدی " فقط سه دقیقه "

نویسنده و کارگردان : عباس رثایی

دستیار کارگردان : حمید رضوی

بازیگران : مهناز قزبانی ، امیرحسین حسن زاده ، آزاده خالقی ، عباس رثایی ، اعظم چوپان ، سینا حسنی، بنفشه انصاری و کریم یزدان پناه

منشی صحنه : ملیحه نبی زاده

موسیقی : قبا درسا و حمید هادیان

زمان : 16 تا 27 مهر ساعت 19

مکان : تقی آباد ، سالن اشراق



نوشته شده در دوشنبه 91/7/17ساعت 8:40 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

نمایش صد سال تنهایی به نویسندگی و کارگردانی کیوان صباغ از دیروز 16 مهر ماه اجراهای خودش را آغاز کرده و تا 22 مهر ادامه میدهد.

در شب اول اجرای این نمایش چیزی بالغ بر هفتاد نفر تماشاچی سالن را احاطه کرده بود. من به عنوان یک عضو کوچکی از تئاتر مشهد به دوستان خوب تئاتری توصیه میکنم دیدن این نمایش را از دست ندهند چون خیلی زیبا و بدون نقص است.

بازی زیبا ،جذاب و متفاوت سعید توکلی در این نمایش زیبایی این نمایش را دو چندان میکند و تماشاچی را به خنده و حتی قهقهه دعوت میکند. این خنده ها هم با بازی حسی سعید توکلی تبدیل به گریه میشود

نکته مهم و زیبای دیگر این نمایش طراحی بسیار شیک لباس های بازیگران است با رنگی متناسب و زیبا که حتی کفش های بازیگران هم متناسب با لباسها و بسیار زیبا طراحی شده.

من به عنوان یک مخاطب لحظه های بسیار خوبی را زمان دیدن این نمایش سپری کردم در یک ساعت اول نمایش خندیدم و در پنجاه دقیقه ی پایانی فقط کریه میکردم.ریتم نمایش بسیار خوب حفظ شد طوری که متوجه گذشت یک ساعت و پنجاه دقیقه نشدم.

حتما این نمایش و ببینید.هرشب ساعت 19 .پارک ملت. تئاتر شهر


نوشته شده در دوشنبه 91/7/17ساعت 8:32 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

نمایش «صد سال تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی کیوان صباغ که در همایش اخیر منطقه ای تئاتر ماه موفق به کسب رتبه برتر و حضور در جشنواره کشوری تئاتر ماه شده بود ،در مشهد به روی صحنه می‌رود.

این نمایش از 16 تا 22 مهر در سالن اصلی "تئاتر شهر" واقع در مجتمع امام رضا (ع)  و  از 7 تا 21 آبان ماه سال جاری در سالن اشراق حوزه هنری مشهد به روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش که کاری از گروه "عطش پاسارگاد" است محمد جهانپا ، سعید توکلی، ندا محمدی، سعید صادقی، فاطمه توانا، سعید ولی زاده، مسعود میر نیکزاد، جلال کریم زاده نیری، سمیرا سلطانی، سعید معتمدزاده، ملیحه باباخانی، علیرضا رواندل و احمد ریحانه به عنوان بازیگر ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: حسین اکبر پور ، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: جواد شادکام، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح نور: علی پرهیزکار، موسیقی: مهدی حسنی، منشی صحنه: پریسا قدیریان، مدیر صحنه: محمدرضا تربتی، دستیاران دکور: علی کرامت، فرهاد رضایی، دستیاران گریم: انسیه ارقبایی و مهران خجسته.

با تشکر از وبلاگ مشهد تئاتر.


نوشته شده در شنبه 91/7/15ساعت 10:37 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |


نمایش «من و تو و بستور» به‌نویسندگی و کارگردانی سعید تشکری و تولید حوزه هنری خراسان رضوی در بخش ویژه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرا می‌شود. 

«من و تو بستور» یک معاصر‌سازی از داستان یادگار زریران و شاهنامه فردوسی است که ویژه گروه سنی نوجوان تولید شده است.

در این نمایش که متکی بر تئاتر اپیک است و مخاطب در نوعی تئاتر مشارکتی درگیر می‌شود و در فاصله‌گذاری‌ها ضمن داوری مشارکت می‌کند، حمید کیانیان، محمد احمدزاده، خدیجه موسوی و افسانه رحمانی بازی می‌کنند و مهدی کیامنش به عنوان آهنگساز، محمدرضا سعادتی به عنوان طراح ماسک و حمید قلعه‌ای به عنوان طراح لباس با  این نمایش همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهرماه جاری در همدان برگزار می‌شود.

با تشکر از وبلاگ مشهد تئاتر.

 


نوشته شده در دوشنبه 91/7/10ساعت 10:55 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |


Design By : Pichak