سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است.

«درخت بلوط» کاری از گروه تئاتر "نقشینه" اجراهای خود را در هفته نخست دیماه با حضور داریوش مودبیان، امین تارخ، پیام دهکردی، محمودرضا رحیمی، سام درخشانی، بهنام تشکر، داریوش مودبیان و امین تارخ در تماشاخانه ایرانشهر ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش «درخت بلوط» نوشته تیم کرواچ است که رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت در آن به ایفای نقش می پردازد و از روز یکشنبه سوم تا جمعه هشتم دیماه سال جاری به ترتیب، پیام دهکردی، محمودرضا رحیمی، سام درخشانی، بهنام تشکر، داریوش مودبیان و امین تارخ در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
یادآور می شود، تا کنون هنرمندانی چون؛ اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر دلاوری، برزو ارجمند، سروش صحت، مهدی پاکدل، امیر آقایی، رامین سیار دشتی، حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، میرطاهر مظلومی، کامبیز دیرباز، رضا حداد،علی سلیمانی، نادر فلاح، خسرو شهراز، رضا حداد، کوروش سلیمانی، مسعود کرامتی، شهرام حقیقت دوست در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو بلیط نمایش یاد شده می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در ارتباط باشند

نوشته شده در یکشنبه 91/10/3ساعت 10:47 صبح توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |


Design By : Pichak