سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است.

دهمین چشنواره تئاتر بسیج استان با نام " صحنه ی اوج " با حضور هشت نمایش از سراسر استان ار امروز آغاز میشود و تا 17 آبان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی با بیان این خبر گفت : در این دوره از جشنواره 50 اثر از میان آثار رسیده به دبیرخانه پذیرفته میشود و هئیت بازبینی با حضور در شهرهای استان خراسان رضوی چهار نمایش از مشهد و چهار نمایش از سایر شهرها را برای جشنواره ی دهم برگزیدند.

سید جواد کمالی افزود : امروز سه نمایش به روی صحنه میروند ابتدا نمایش " گلاری " به کارگردانی حمید جندقی از مشهد ساعت 15:30 در مجتمع فرهنگی هنری هاشمی نژاذ به روی صحنه میرود و بعد ار آن نمایشهای " فلب بابام مال تو " به کارگردانی میترا محمدیان از کاشمر ساعت 17:30 در بلک باکس بهار و " آنسوی پل " به کارگردانی محمدحسن زاده از تربت حیدریه ساعت 19 در تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

در روز 16 آبان نیز ، نمایشهای " در قاب ماه " به کارگردانب مریم نجاتی از فریمان ساعت 9:30 در مجتمع فرهنگی هنری هاشمی نژاد و " آخرین نامه " به کارگردانی علیرضا اسدی ساعت 11 در تئاتر شهر به روی صحنه میرود و در عصر همان روز نمایش " راز زیبایی " به کارگردانی احمد موسوی از سبزوار ساعت 15:30 در مجتمع فرهنگی هنری هاشمی نژاد ، نمای ش" راه رفتن بروی ابرها " به کارگردانی احسان روحی از مشهد ساعت 17:30 در بلک باکس بهار و نمایش " دوچرخ موازی " به کارگردانی عباس حانفدا از مشهد در ساعت 19 در تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد : آیین پایانی دهمین جشنواره تئاتر بسیج ساعت 9 صبح چارشنبه 17 آبان در سالن تئاتر شهر با حضور مسئولان فرهنگی هنری استان و هنرمندان شرکت کننده از سراسر استان برگزار و یک اثر به عنوان نمایش برتر انتخاب میشود و به جشنواره کشوری تئاتر بسیج راه میابد.

گفتنی است دو گروه داوران و منتقدین به صورت جداگانه آرای خود را در زمینه های مختلف اعلام خواهند کرد.

برداشت مستقیم از وب سایت مشهد تئاتر

 


نوشته شده در دوشنبه 91/8/15ساعت 2:4 عصر توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |


Design By : Pichak