سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است.

نمایش «هملت و من» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حامد سلیمان‌زاده از تاریخ نهم شهریور به مدت 5  شب -ساعت 19- در تالار فردوسی مجموعه جهاد دانشگاهی مشهد به روی صحنه می‌رود.

نمایش «هملت و من» دومین نمایش سلیمان‌زاده بعد از نمایش «هملت و دیگران» است و شیوه اجرایی این اثر بر مبنای تئاتر پست مدرن و تلفیق حرکت و موسیقی می‌باشد.

در این نمایش مهرداد خامسی، مونا عطاریانی، مجتبی شفیعی، رضا نجاتی، عرفان آصفی بازی می‌کنند و مصطفی ذره‌پرور به عنوان دستیار کارگردان، فرشاد شریفی و مجتبی آدمیان به عنوان گروه موسیقی، فروغ کاظمی به عنوان طراح گریم، فرزانه کاظمی به عنوان  طراح صحنه و لباس، جواد بدر زاد به عنوان مدیر تدارکات، حسین سیره به عنوان مدیر صحنه، حسین خانی به عنوان طراح نور و... فعالیت می‌کنند.

 


نوشته شده در سه شنبه 91/6/7ساعت 12:56 صبح توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |

 

اجرای نمایش " انگشت به دهان " به نویسندگی و کارگردانی فرشته قاسم زاده

در این نمایش بازیگرانی همچون هانیه صداقت ، هادی سعدآبادی ، شیدا صبوری ، مینا معصومی ، مهسا ستوده نژاد ، سمیرا معینی ، زهرا شریفی ، امید باقری ، فرزان ناسخی و مهتاب جامعی به ایفای نقش میپردازند.

همچنین در این نمایش وحید ممیزی یه عنوان دستیار و طراح حرکات ، زهرا قاسم زاده طراح لباس ، فرانک رئوفی اجرای گریم ، جلال صابری پوستر و برشور ، محمد واحدی جو به عنوان عکاس ، امید زنگنه مدیر صحنه ، زهرا شریقی منشی صحنه و فرزان ناسخیروابط عمومی را برعهده داشتند.

این نمایش که طراحی صحنه ی آنرا فرشته قاسم زاده و سرپرستی را محمود کریمی به عهدا دارند 5 تا 10 شهریور ماه در ساعت 19:30 در سالن اشراق ( حوزه هنزی سابق ) واقع در تقی آباد اجرا خواهد شد.

ضمن اینکه این نمایش تیر ماه سال جاری اجراهای موفقی را در کارگاه شمایل داشته است

 


نوشته شده در چهارشنبه 91/6/1ساعت 12:24 صبح توسط مهتاب جامعی نظرات ( ) |


Design By : Pichak